10 väärtust, mida meie patsiendid meie teenuse juures enim hindavad - Kaalukirurgia Keskus

Kaalukirurgia tulemuste ja ohutuse osas on liikvel palju müüte ja eelarvamusi. Enamasti on hirmude ja eelarvamuste taga konkreetsete patsientide kogemused tüsistuste ja mitterahuldava ravitulemusega. Pole olemas arstlikku protseduuri või ravimit, mille puhul kõrvaltoimeid ei esine, sama kehtib ka kaalukirurgia kohta, kuid on oluline mõista, et ebasoovitavad tagajärjed ei ole paratamatud vaid ennetatavad ja ravitavad. Teostatuna pädeva ja pühendunud meeskonna poolt on kaalukirurgia efektiivne, turvaline ja püsivat kaalukontrolli võimaldav ravimeetod.

Erinevates haiglates pakutava kaalukirurgilise ravi kvaliteet on ebaühtlane. Patsiendid võivad jääda oma probleemidega üksi ja pettuda kui raviasutusel puudub võimekus või valmisolek pakkuda terviklikku ja pikaajalist raviteenust.

Vältimaks pettumust tasub kirurgi ja kliinikut valides uurida, mida sisaldab ravipakett tervikuna. Milline on kirurgi  ja ravimeeskonna pädevus, milliseid nõustamis – ja jälgimisteenuseid pakutakse, kui pikaajalised need on ning millised on teiste patsientide kogemused.

Kaalukirurgia Keskus on ainus raviasutus Eestis, mis on keskendunud vaid sellele ühele valdkonnale. Pühendumus on meid 10 aastaga viinud suurimaks erialaseks kliinikuks mitte ainult Eestis vaid ka Baltiriikides ja Soomes. Kasvav patsientide arv nii Eestist kui välisriikidest räägib usaldusest ja rahulolust meie teenuse kvaliteediga.

Patsiendi jaoks on iga operatsioon kordumatu kogemus ja meie sooviks on muuta kogu patsiendi raviteekond toredaks, ohutuks, meeldejäävaks ja tulemuslikuks. Otseselt meditsiiniliste tegevuste kõrval peame samavõrra oluliseks ka meeldivat suhtlust, juhiste selgust, kokkulepitud tegevuste toimumist ning aegadest kinnipidamist.

10 peamist väärtust, mida Kaalukirurgia Keskuse patsiendid oma tagasisides saadud teenuse kohta on esile tõstnud

  • Lühikesed ootejärjekorrad kirurgi vastuvõtule ja operatsioonile. Meie juures pääseb operatsioonile 3-4 nädalaga. Riiklikus tervishoiusüsteemis on operatsioonijärjekorra pikkus keskmiselt 12 kuud ja seda juhul kui Haigekassa kriteeriumid on täidetud.
  • Võimalus operatsiooni kuupäeva täpselt planeerida. Riiklikus tervishoiusüsteemis on see ebamäärane ja tihti edasilükkuv.
  • Võimalus valida kirurgi. Paljud meie patsiendid on valinud Kaalukirurgia Keskuse just kirurgi isiksuse ja tema silmapaistva töökogemuse tõttu. Patsiendid iseloomustavad Dr Ilmar Kauri kui sooja ja hoolivat inimest, kes selgitab patsiendile asju arusaadavalt ja rahulikult. Riiklik tervishoiusüsteem ei pea garanteerima kindlat kirurgi.
  • Kogu protsessi selgus ja lihtsus. Patsiendid on leidnud, et meie poolt antud juhtnöörid on olnud selged ja piisavad, protsess ise kiire ja arusaadav.
  • Toetuse ja turvatunde kogemine läbi sõbraliku, toetava ja kannatliku suhtluse nii haiglas kui enne ning pärast seda. Patsiendid hindavad väga kõrgelt meie empaatilist bariaatria õde Teija Toivarit.
  • Läbimõeldud ja lihtsalt kättesaadav nõustamine ja jälgimine, kordade arvu limiteerimata. Kõik operatsioonijärgsed nõustamised ja vereanalüüsid on patsientide jaoks tasuta. Saadame omalt poolt patsientidele meeldetuletuse, kui on aeg teha vereproove ja tulla nõustamisele. Hea ravitulemuse saavutamiseks ja hoidmiseks on järelvisiidid vajalikud.
  • Suurepärase sisuga ja pidevalt täienev koduleht.
  • Facebooki tugigrupp.
  • Töövõimetusleht kogu taastumisperioodiks.
  • Suhtumine, et rasvumine on haigus ja ei võrdu iseloomu nõrkusega. Mõistame oma patsiente, teame, et igaühel neist on oma lugu. Võtame patsiente sellistena nagu nad tulevad ja otsime lahendusi, me ei sildista ega hurjuta. Tunnustame oma patsiente seniste pingutuste eest kehakaalu langetamises.

“Teie teenuse juures meeldis, et protsess oli selge ja kiire. Kogu personal oli väga meeldiv ja mul on olnud läbivalt hoitud tunne – mure korral saan kohe ühendust võtta (õnneks seda ei ole veel ette tulnud).”

“Jäin väga rahule kõigega. Enne operatsiooni oli suurepärane suhtlus assistant Juliaga, kes alati kiirelt vastas ja sain küsimustele vastused. Haiglas olles olid kõik väga meeldivad ja hooliva suhtumisega. Eriti sooviksin tänada õde Teijat, kes on nii imeline inimene, nii põhjalik ja soe ja armas. Teija tekitas koguaeg tunde, et teen õiget asja ja võttis ka väga hästi enne opi pinget maha. Ja loomulikult kõige tähtsam dr. Ilmar Kaur, olen nii rahul, et just tema valisin enda arstiks. Kohe tekkis usaldus ja tõeliselt meeldiv inimene. Mulle meeldis, et arst ise käis ka minu juures nii enne kui peale opi uurimas kuidas läheb ja kuidas end tunnen. Väga mõnus ja mugav oli suhelda.”

Patsiendi lood

 

Võta Ühendust

Ja küsi rohkem informatsiooni